[LUGOS] CONFIG_xxx

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Sep 22 11:52:42 CEST 2004

On Wed, Sep 22, 2004 at 11:22:43AM +0200, Joze Klepec wrote:

> Za oba mora? biti kar root (ali je bolje da si).
> Tretje orodje je KDE-jevo nadzorno sredi??e (ali kaj podobnega). To
> tretje ti bo dalo info bolj o strojni opremi.
> Je pa ?e en tool (zelo podoben regeditu), pa mi trenutno ne pade na
> pamet, kako se vrag imenuje.

Rad bi kak command line tool, recimo nekaj taksnega kot je:

# zless /proc/config.gz

ki pa je nov feature kernelov 2.6.x :(

Jaz bi pa moral brskati po konfiguracijah za distribucije RH 6.x, 7.x,
Fedora, Debian, Turbolinux, ... Poleg tega bi stvar morala biti neodvisna,
ne glede na to katera distribucija in verzija kernela laufa na masini. :)

Kakrsnokoli GUI orodje seveda odpade. Pa karkoli ze je. Odpade tudi
zanasanje na 'kernel config je ponavadi v /boot/config*', ker ni. Prav tako
se ne morem zanesti na to, da je /usr/src/linux/.config na mestu, ker tudi
to najbrz ni. V bistvu bi rad imel kernel konfiguracijo ven iz kernela.

Se da kako drugace kot da grem pisat kak program, k bo z ioctl() klici
strasil? ;)

No, cat /proc/ksyms pride precej blizu tega kar si jaz zelim...

--
David!