[LUGOS] CONFIG_xxx

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Sep 22 11:22:43 CEST 2004

David Klasinc wrote:

>Banzai!
>
> Kernel < 2.6.x. Srcno si zelim preverjati kaj vse mi podpira kernel, pa
>nimam config datoteke. Kako bi bil najboljsi nacin, da to preverim ali ze
>obstaja kak tool za to?
>
>Zanima me, ali je procfs vklopljen, networking, sysvipc, kak filesystem in
>podobne stvari.
>
>Rad bi se izognil brskanja po /proc :)

Moj pingo (2.4.xx) ima celo dve (nastavitveni) orodji za to:
- sistemske nastavitve/fino prikrojevanje jedra (kar verjetno ni tvoj
namen - swap, etc.),
- nastavitveni moduli/sistemsko upravljanje/Jedro linuxa (večina tu
notri, ostalo so sosedje v meniju).
Pri obeh skrajna previdnost, stvari se direktno vklapljajo, kolikor štekam.
Za oba moraš biti kar root (ali je bolje da si).
Tretje orodje je KDE-jevo nadzorno središče (ali kaj podobnega). To
tretje ti bo dalo info bolj o strojni opremi.
Je pa še en tool (zelo podoben regeditu), pa mi trenutno ne pade na
pamet, kako se vrag imenuje.

LP, JK.