popoprano za 386/486/PI/PII z novejšim linuxom, ki ni debian ali slack?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Sep 22 15:02:31 CEST 2004

Lep pozdrav vsem...

Zalaufat bi se mi dalo eno staro P5 z 8Mb in 850MbHDD (momentalno pod
DOS 5.00 vidi le 504 :-( (trik je v BIOS-u - update košta 50 USD od
Awarda kot ISA kartica) in  PII z 32Mb (0HDD), ki se mi valjata v
kleti... Pa planetov switch (8portni, 10Mb+vtič za klasične kable) in
callisto modem.
Aja, imam pa tudi kar nekaj starih diskov (mešanih tipov - 2x MFM/RLL
NEC D3142 in 2xIDE,  Maxtor 7040AT in 80Mb Connerja). Mrežne so večinoma
ETH III Combo od 3com in RTL8139/C/C+ (kar mi ne predstavlja težav z
gonilniki).
Iskal sem že nekoliko naokoli, pa ne vem ali sem zabit ali slep ali mi
ni nič všeč.

LP, JK.