[LUGOS] spamassassin + postfix + update black list

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Mon Sep 20 19:26:11 CEST 2004

Mislm, tole sicer spada vedno bolj v -bla, ampak vseeno ...

> in bla n nivojev mi2 oba...

> in ne MUA-ja.
> >
> Fino je videt enega tako zagretega za stvar kot je PG. Sicer
> pa, če sem kje misleadal, se opravičujem. Meni dejansko ni
> več do winshita toliko več kot tebi, PG - JJFu imam za
> izpolnit lokalizacijski dolg do oktobra, ostale stvari pa
> počnem na stvareh, ki so pod GNU/GPL - freeware ali pa
> drugače označene kot freeware.
> Na sploh pa sem pustil winshit iz treh razlogov - sovražim
> BSOD, to, da je treba za popravilo po praktično nepopravljivi
> škodi (izguba dokumentov, zlasti zaradi lukenj v iexploderju)
> [...]

a) Ne znaš citirat.

b) O Windowsih se vsaj jaz sploh nisem pogovarjal.

c) Zatrjuješ da je greylisting stvar MUA-ja jaz pa, da to počne MTA. In na
to sploh še nisi odgovoril.

Skratka, če misliš kaj povedat, povej. Če pa misliš samo bentit nad Winsi,
pojdi raje drugam. Svetih vojn tukaj ne rabimo.

d) Če bi me že vprašal, na čem pa jaz greylistam, bi ti povedal, da je to
OpenBSD. Windowsi do moje pošte pridejo šele ko poženem Outlook.

Pozdrav,
    Gp

      WinGpT: Suppression by superior firepower.
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list