[LUGOS] spamassassin + postfix + update black list

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Sep 20 15:43:02 CEST 2004

Primož Gabrijelčič wrote:

> [...]
in bla n nivojev mi2 oba...

>?Kaj? dopoveduješ celemu svetu? Greylisting je stvar MTA-ja in ne MUA-ja.
>
>Pozdrav,
>    Gp
>
>      WinGpT: Inteligenten namaz za kruh? Mozgani vasega SysOpa!
>OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list

Fino je videt enega tako zagretega za stvar kot je PG. Sicer pa, če sem
kje misleadal, se opravičujem. Meni dejansko ni več do winshita toliko
več kot tebi, PG - JJFu imam za izpolnit lokalizacijski dolg do oktobra,
ostale stvari pa počnem na stvareh, ki so pod GNU/GPL - freeware ali pa
drugače označene kot freeware.
Na sploh pa sem pustil winshit iz treh razlogov - sovražim BSOD, to, da
je treba za popravilo po praktično nepopravljivi škodi (izguba
dokumentov, zlasti zaradi lukenj v iexploderju) še plačati. Najbolj me
pa moti to, da softver rase v globino, širino in dolžino ob enaki ali
manjši funkcionalnosti in vedno slabših navodilih (ob tem pa se navadno
izkaže, da gre za slabo kopijo kakega GNU/GPL programa). Upam, da se PG
vsaj zadnjega pravila ne drži...

LP, JK.