[LUGOS] spamassassin + postfix + update black list

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Sep 20 20:38:33 CEST 2004

Primož Gabrijelčič wrote:

>Mislm, tole sicer spada vedno bolj v -bla, ampak vseeno ...

fašem strinjalilitis...

>a) Ne znaš citirat.

To itak. Pa ni važno, važno da zadaneš bit.

>b) O Windowsih se vsaj jaz sploh nisem pogovarjal.

E,  morebiti me je resnično zaneslo, a še vedno ostanem trdno na
stališču - to je shit, ki ga plačaš kot suho zlato .

>c) Zatrjuješ da je greylisting stvar MUA-ja jaz pa, da to počne MTA. In na
>to sploh še nisi odgovoril.
>
>Skratka, če misliš kaj povedat, povej. Če pa misliš samo bentit nad Winsi,
>pojdi raje drugam. Svetih vojn tukaj ne rabimo.

Govori raje sam zase in ne v množini, kajti interes skupnosti se lahko
včasih tudi obrne... ;). Kar se tiče svetih vojn, pa dobro vem, da si
tudi odličen programer pod winshitom oziroma kamorkoli se obrneš in se
ne mislim prepirati s tabo - raje odneham. Pokuri raje svojo energijo za
čim krajši in čim boljši program.

>d) Če bi me že vprašal, na čem pa jaz greylistam, bi ti povedal, da je to
>OpenBSD. Windowsi do moje pošte pridejo šele ko poženem Outlook.

Greylisting sicer ne vem kaj bi to bilo, lahko pa ugibam po programerski
intuiciji - označevanje sporočil po nekem algoritmu, ki uporablja za
skrajna kriterija blacklist in whitelist kriterija, vmesna verzija pa je
to - odstotek izpada, ki mu ga določiš (predvidevam), ipd. kriteriji.
(če sem pošten - zdaj nimam časa brskat, moje pucanje v Mozilli pa
deluje popolnoma OK).

LP, JK

&EOD,  drugi naj gredo v -bla