[LUGOS] Debian, kernel, make-kpkg, ...

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Sep 20 16:15:39 CEST 2004

Iztok Kham wrote:

> Hm, do sedaj sem uspel priti do tega, da mi (kot kaže) enostavno ne
> naloži modula za ICH6 (intelov) chipset. Sem se malo igral z vsebino
> initrd.img, pa mi zaenkrat še ni uspelo zadeve spravit v delujoče stanje.
> Fedora Core 2 rescue CD mi recimo lepo najde kontroler in mounta disk
> (ki je na /dev/sda2). Sedaj moram samo še nekako usposobit kernel, da
> ga bo GRUB našel!
>
> -- Iztok

Poglej tudi nit:

[LUGOS] Kernel 2.6.8.1, debian in jaz, novinec:)

Tale možak ima povsem podoben problem kot ti.

Sem povedal, da najprej brez vsega sranja - kot navaden IDE kontroler,
USB kot navaden OPTI, FDD kot  navaden  FDD,  PS/2  miško in kbd, 386
CPU, etc. . Namesti si najprej to jedro v GRUB. Za prvo silo bo delovalo
in morebitne varnostne luknje in napake, kar je najpomembneje, so preč.
Potem šele pride veliko kladivo (=pravo, končno jedro) korak za korakom.
Če pa imaš FC2 rescue CD, pobrskaj po njem in na njem boš našel orodja
za fino prikrojevanje jedra (redhat-config proc pod RH9-pingo, najbrž
tudi pod FC2) in orodje za nastavitve jedra = kdesu kcmshell lilo.