[LUGOS] Debian, kernel, make-kpkg, ...

Iztok Kham drkham at educy.si
Tue Sep 21 12:42:37 CEST 2004

> No - bolj na kratko kot prvič (in manj kruto) zate velja isto kot mi
> je rekel StoJAN: apt-get update, make symlinks dep et voila - fixie is
> here. Pa spravi stari source in confige, da se ne boš tolkel po glavi.
> Po apt-get u glej, da boš naštelal pravi CPU in ostale custom zadevice
> (da se ne boš vlačil okoli s 386 kodo v robustnem načinu - varna
> štelunga za P4 je,  ČSNM, itanium ali nekaj podobnega - jaz imam
> naštudirano za Athlone in podobno).
> Druga pot je pa, da poskusiš razne variante štelung v BIOS-u. Tudi  v
> [...]

Hm, do sedaj sem uspel priti do tega, da mi (kot kaže) enostavno ne
naloži modula za ICH6 (intelov) chipset. Sem se malo igral z vsebino
initrd.img, pa mi zaenkrat še ni uspelo zadeve spravit v delujoče stanje.
Fedora Core 2 rescue CD mi recimo lepo najde kontroler in mounta disk
(ki je na /dev/sda2). Sedaj moram samo še nekako usposobit kernel, da ga
bo GRUB našel!

-- Iztok