[LUGOS] Debian, kernel, make-kpkg, ...

Tomaž Toplak Tomaz.Toplak at gmx.net
Mon Sep 20 23:22:58 CEST 2004

mislim da to nekak sem paše:)

ko boot-am na novo skompajlan kernel 2.6.8 se mi zgodi to

ACPI: (supports S0 S1 S3 S4 S5)
VFS: Cannot open root device "sda2" or unknovn-block(0,0)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: unable to mount root fs on unknown-block(0,0)
_

hmm.. res je da po tem ko sem naredil .deb paket z make-kpkg in le tega
inštalirar nisem dobil initrd-ja kot je pri predskompajlaim
kernel-image-2.6.8, ki se ga da inštalirat z apt-get.

kakšen predlog?

lp