[LUGOS] Kernel 2.6.8.1, debian in jaz, novinec:)

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Thu Sep 16 15:05:50 CEST 2004

On Thu, 2004-09-16 at 14:34 +0200, Blaz Podrzaj wrote:

> Ce ti ni nic vec jasno, potem se prosim ne spuscaj v to pocetje, ker bos
> tako nam predvsem pa sebi prihranil ce ne drugega vsaj cas.
no, res ni treba bit tako nesramen do možaka, ki je hotel samo nasvet,
pa še prav vljudno je prosil; poleg tega formulacija "ni nič več jasno"
daje slutiti, da mu je nekoč, morebiti s kakšnim prejšnjim jedrom ali
drugo strojno opremo, bilo jasno, kako zgraditi jedro za svoj sistem
from scratch.

saj vsi vemo, da ti obvladaš in da je, po drugi strani, tvoj čas
dragocen in ga ne moreš tratiti z odgovori na tako banalna vprašanja;
morebiti bi ga lahko nehal tratiti še s tem, da vsakomur, ki postavi
kakšno malo bolj začetniško vprašanje zatežiš na tovrsten način. vsaj v
zadnjih nekaj tednih ti je to postalo prav priljubljeno početje.

poštni spiski kot je tale naj bi bili, vsaj pmsm, namenjeni temu, da se
komu pomaga, komu razjasni kakšna malenkost in da se širi znanje. čez
nekaj časa bo mojster, ki zdaj sprašuje lahko z nasveti pomagal komu
drugemu in tako offloadal tebe, ki moraš zdaj zapravljati čas s tem, da
ljudem razlagaš, naj se nikar ne poskušajo naučiti česa novega in naj
ostanejo nevedni do konca svojih dni. s svojim početjem kvečjemu daješ
človeku vedeti: pusti vendar linux, to je OS za izbrance, vi, raja, pa
raje ostanite pri onem iz Redmonda, in s tem ne delaš skupnosti prav
nobene usluge. kvečjemu škodo.

> 98% opcij, ki jih je moc vklopiti pri nastavitvah jedra ima svoj help, ki
> ga bos lepo prebral. Prebral bos tudi vse dokumente v
> /usr/src/linux/Documentation na katere se omenjene opcije nanasajo. Ko bos
> vse to prebral si pripravljen da stisnes ENTER pri "make bzImage", do
> takrat pa kar lepo uporabi deb pakete z ze pripravljenim jedrom.
no, to je za prvo silo že pomoč, samo malo manj jezno bi jo lahko ubesedil.

lp,
	jaKa

email: jaka at gnu.org
w3:    http://fish.homeunix.org/people/jaka