[LUGOS] Kernel 2.6.8.1, debian in jaz, novinec:)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Sep 16 15:46:42 CEST 2004

On Thu, 16 Sep 2004, Jaka Močnik wrote:

> no, res ni treba bit tako nesramen do moĹžaka, ki je hotel samo nasvet,
> pa še prav vljudno je prosil; poleg tega formulacija "ni nič več jasno"
> daje slutiti, da mu je nekoč, morebiti s kakšnim prejšnjim jedrom ali
> drugo strojno opremo, bilo jasno, kako zgraditi jedro za svoj sistem
> from scratch.

No, mogoce sem res malo prevec osorno odreagiral za kar se opravicujem
ampak vedeti je treba, da cloveku s tem ko mu bos dal svoj .config ne bos
prav nic pomagal. Jasno se mu bo zadeva bp zlozila skupaj, se vedno pa mu
ne bo nic jasno. V koncni fazi bo se vedno moral skozi varianto branja
helpa kot sem to ze napisal, v nasprotnem primeru bo naslednjic spet hotel
.config in se kaj tretjega zraven in tako se bo stopnjevalo, dokler nekdo
ne bo prosil naj mu kdo kar kompleten image delujocega sistema poslje po
elektronski posti.

Clovek se navadi, da ima za vsak X nekdo ze pripravljen odgovor in potem
sploh ne razmislja vec s svojo glavo, samo se vstavlja v X vsakic bolj
banalno vprasanje.

Tisti, ki se je navadil, da si izposoja denar od drugih, si bo celo
zivljenje samo izposojal...

Se enkrat opravicilo za prejsnji post.

lp,B