[LUGOS] Kernel 2.6.8.1, debian in jaz, novinec:)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Sep 16 14:34:26 CEST 2004

Tomaz,

On Thu, 16 Sep 2004, [ISO-8859-1] "Tomaž Toplak" wrote:

> Hmm.. prevkar se ukvarjam z nastavitvami v kernelu 2.6.8.1 in sem ugotovil
> da bi bilo v veliko pomoč, če bi mi kdo, ki ima Asusovo
> plošči P4P800 Deluxe, P4 HT, SATA disk in ATi Radeona (9600PRO), poslal
> njegov .config file za kernel, ker sem opazil, da mi ni nič več
> jasno:)

Ce ti ni nic vec jasno, potem se prosim ne spuscaj v to pocetje, ker bos
tako nam predvsem pa sebi prihranil ce ne drugega vsaj cas.

> Ali pa vsaj kakšno stran kjer je opravka s odobnimi konfiguracijami:)

98% opcij, ki jih je moc vklopiti pri nastavitvah jedra ima svoj help, ki
ga bos lepo prebral. Prebral bos tudi vse dokumente v
/usr/src/linux/Documentation na katere se omenjene opcije nanasajo. Ko bos
vse to prebral si pripravljen da stisnes ENTER pri "make bzImage", do
takrat pa kar lepo uporabi deb pakete z ze pripravljenim jedrom.

lp,B