[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] MS EA

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sat Sep 11 13:41:56 CEST 2004

On Sat, 11 Sep 2004, Iztok Stotl wrote:

> A lahko dobimo ljudi ? Z imeni ? Za tako mizerne dohodke, kot jih
> predlagajo ? Glede na to, da sposoben Linux administrator v komercialnih
> okoljih lahko zasluzi ne vem kolikokrat vec ?

Saj tudi MS strokovnjaka ne dobis za tako malo denarja. Zato pa nimajo ne
MS ne Linux strokovnjakov, imajo zunanje support pogodbe. Racunica je
jasna, vsak naj dela tisto kar mora delat. Neka obcina Trzin ne bo
najemala Linux inzenirja, ker se pri njih ne ukvarjajo z racunalnistvom.
Oni rabijo upravno administrativne delavce, pravnike in ekonomiste. Za to
bodo podpisali pogodbo z neko firmo, ki se z racunalnistvom profesionalno
ukvarja.

> Kako jim razloziti, da lahko s tem da enega placas vec, na koncu dobis
> vecji prihranek. To v javnih sistemih enostavno ne gre.

Nimas kaj razlagat. Ne bo slo. Nikoli. Ce bi recimo v javni upravi imeli
svoj IT support, nebi nic delovalo, tako kot nic ne deluje na njihovem
podrocju dela. To pa zato, ker ni izzivov za delo, ker ni izzivov za delo,
ni nagrad, ker se nagrade smatrajo kot dober pogoj za delo, je morala na
nuli... nekako tako: zjutraj gres ob 7h v sluzbo, prides ob 7:30, delas do
9h, gres na kavo, delas od 10h do 12h, gres na malico, delas od 13h do
15h, gres domov, pocivas do 16h, jes, pocivas/gledas TV do 22h, gres spat.
In tako vsak dano dokler te pri 56 letih ne povozi avtobus na zaznamovanem
prehodu za pesce.

> Teoreticno lahko napravis razpis in ponujas denar za resitev. Vendar to
> ni to. Taka javna podjetja rabijo sposobne administratorje, ki delajo
> "full time". Ce najames neko Linux svetovalno podjetje pa spet nisi nic
> pridobil, ker ti niso prav nic poceni. Se posebej ce se zavezes za
> podporo za vsako malenkost.

Jah, jaz pa mislim da druge ni. Itak se je pa treba odlocit zakaj sploh
Linux nekam implementirat, ali zato ker je dober ali zato ker je cenejsi.
Ni nujno da bo v koncni fazi TCO z Linuxom nizji od TCOja z MS, sploh pa
kratkorocno (kar pomeni od 0 do 10 let), tega se je treba zavedat in ne
zavajat potencialnih kupcev storitev. Je pa treba vedet, jasno kot si
rekel, da pri nas se NE gleda in se se nekaj casa ne bo gledalo na te reci
dolgorocno, torej tukaj gre minus Linuxu.

> V praksi je treba razbiti ta oreh:
>
> ... kako kupiti dragega Linux administratorja v javno podjetje ?

Kot sam pravis, nemogoce.

lp,B