[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] MS EA

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Sat Sep 11 13:08:04 CEST 2004

> baje je v državni upravi za plače, kakršne omogoča zakon, precej težko
> dobiti (dobre) linux in sploh računalniške fulltimerje.

Jaz tudi mislim da je to bistvo problema .....

Tudi sam sem navijal za implementacijo resitev odprte kode v javno
ustanovo. Imel sem tudi dostop do vzvodov, ki so blizu neposredne
oblasti ustanove. Koncalo se je pri idejah zaradi togosti financiranja v
javnih ustanovah.

A lahko dobimo ljudi ? Z imeni ? Za tako mizerne dohodke, kot jih
predlagajo ? Glede na to, da sposoben Linux administrator v komercialnih
okoljih lahko zasluzi ne vem kolikokrat vec ?

Javna podjetja niso sposobna taksne daljnovidnosti. Morajo delovati v
skladu z nacrti, smernicami, priporocili in se na sploh drzati v smeri
ki bo zagotavljala nemoten razvoj in svetlo bodocnost.

Kako jim razloziti, da lahko s tem da enega placas vec, na koncu dobis
vecji prihranek. To v javnih sistemih enostavno ne gre.

Teoreticno lahko napravis razpis in ponujas denar za resitev. Vendar to
ni to. Taka javna podjetja rabijo sposobne administratorje, ki delajo
"full time". Ce najames neko Linux svetovalno podjetje pa spet nisi nic
pridobil, ker ti niso prav nic poceni. Se posebej ce se zavezes za
podporo za vsako malenkost.

V praksi je treba razbiti ta oreh:

... kako kupiti dragega Linux administratorja v javno podjetje ?

... zame za enkrat neresljivo ...

Iztok