[LUGOS] samba

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Sep 3 13:21:51 CEST 2004

On Fri, 3 Sep 2004, Janez Trenz wrote:

> Bi pa človek pričakoval, da imajo pri Fedori vsaj "pošlihtano". Človek
> je uporabljal jedro, ki pride z distribucijo in smbfs "je kar delal". Po
> posodobitvi pa smbfs "ni delal več". Šlamparija s strani vzdrževalcev
> distribucije. Odprava "napake", ki se sploh pojavit ne bi smela, je
> prevod jedra z vključenim smbfs.

Ja, vecni problem bo ostal to, da vsi kar precej pricakujejo, samo 0.01%
pa tudi kaj prispeva.

Vprasanje je predvsem tudi to, zakaj je clovek sploh sel izvajati
update?!?!? Mislim, v cem je bil problem, da je bilo treba nov kernel
nalozit? Po moje se je to zgodilo iz cistega dolgcasa.

Pa kdo ki ima kaj soli v glavi za bozjo voljo vsak dan pocne apt-get
update/upgrade? Ja, zgleda da vecina od vas, samo ne vem cisto tocno
zakaj. Jasno, tega so se poleg uporabnikov Debiana navadili tudi drugi in
zdaj smo tam kjer pac smo.

Prosim, naj me nekdo razsvetli, katera nova funkcionalnost pravkar
posodobljenega kernela je cloveku v tem primeru prisla tako zelo zelo
prav, da se je sploh odlocil za to posodobitev? Stavit grem, da je bilo iz
cistega dolgcasa oziroma zato, ker update pac obstaja in ga je treba cim
bolj izkoristiti, poleg vsega pa je treba cim bolj izkoristiti prevec
procesorskega casa.

> Sicer pa... ja. Kogarkoli, ku uporablja Fedoro, bi lahko povprašali po
> zdravju, kajne?

Zakaj? A mplayer in xmms na Debianu kaj bolje delata kot na Fedori? Daj
no, lepo te prosim ne ga bixat.

> PS. Mogoče je pa v up2date na voljo že nov "popravek" distribucije, kjer
> smbfs "spet dela".

Predvsem tega se je za bat :) ker potem bodo nova bedasta vprasanja letela
sem, na katera je bilo po moznosti ze 37x odgovorjeno.

lp,B