[LUGOS] samba

Janez Trenz alte at aufbix.org
Fri Sep 3 12:32:01 CEST 2004

Na 1094194637, 2004-09-03 ob 08:57, je Blaz Podrzaj napisal(a):

> Ja jasno, dokler ne nalozis modula za smbfs, se v /proc/filesystems ne
> pojavi smbfs. Kaj naj ti se recem. Aja kaj potem? A si ze slisal za
> diagram poteka? To so tiste zadeve, ki imajo notri tudi polja v obliki
> kare in ta polja imajo ponavadi vec izhodov in eden od izhodov v tvojem
> primeru bi bil:"Nikoli vec ne posodobljaj kernela, ce ne ves kaj je to!",
> drugi pa:"Go to tldp.org".
>
> Stvar je jasna. Pojavil se ti je problem, ki v bistvu to ni, to pa zato
> ker si preskocil cel kup branja, preden si pricel s posodobitvijo kernela.
> [...]

Bi pa človek pričakoval, da imajo pri Fedori vsaj "pošlihtano". Človek
je uporabljal jedro, ki pride z distribucijo in smbfs "je kar delal". Po
posodobitvi pa smbfs "ni delal več". Šlamparija s strani vzdrževalcev
distribucije. Odprava "napake", ki se sploh pojavit ne bi smela, je
prevod jedra z vključenim smbfs.

Sicer pa... ja. Kogarkoli, ku uporablja Fedoro, bi lahko povprašali po
zdravju, kajne?

PS. Mogoče je pa v up2date na voljo že nov "popravek" distribucije, kjer
smbfs "spet dela".
--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)