[LUGOS] samba

Janez Trenz alte at aufbix.org
Fri Sep 3 17:20:02 CEST 2004

Na 1094210511, 2004-09-03 ob 13:21, je Blaz Podrzaj napisal(a):

> Prosim, naj me nekdo razsvetli, katera nova funkcionalnost pravkar
> posodobljenega kernela je cloveku v tem primeru prisla tako zelo zelo
> prav, da se je sploh odlocil za to posodobitev? Stavit grem, da je bilo iz
> cistega dolgcasa oziroma zato, ker update pac obstaja in ga je treba cim
> bolj izkoristiti, poleg vsega pa je treba cim bolj izkoristiti prevec
> procesorskega casa.

Razlog je ponavadi.. varnostne narave?
Pa očitno si pri Fedori predstavljajo "novo funkcionalnost" kot "manj
funkcij"?!?!?

> Sicer pa... ja. Kogarkoli, ku uporablja Fedoro, bi lahko povprašali po
>
> Zakaj? A mplayer in xmms na Debianu kaj bolje delata kot na Fedori? Daj
> no, lepo te prosim ne ga bixat.

Ti imaš pa resne probleme z Debianom. Le od kod si ga potegnil ven? Je
pa res, da še nisem doživel, da bi v jedrih kaj manjkalo. Ker je tako
prekleto težko naredit make cloneconfig?

> Predvsem tega se je za bat :) ker potem bodo nova bedasta vprasanja letela
> sem, na katera je bilo po moznosti ze 37x odgovorjeno.

Ja. Pravilno vprašanje bi bilo... "Ima še kdo probleme s posodobljenim
jedrom na Fedori in sambo?" Čeprav bi bolj sodilo na fedorine mail
liste. Mogoče, je pa revež dobil napačen popravek. ;)

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)