[LUGOS] samba

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Thu Sep 2 22:56:57 CEST 2004

Pozdrav!

> obstaja. Nikjer pa ne pise kaj potem. Pise tudi za zazenes "modprobe
> smbfs",
> ki mi javi, da mi manjka modul. Ampak ne pise kaj potem!! In ker mi ni
> preostalo drugega sem se obrnil na listo, kjer dobim tak negativen
> odgovor.

Dragi Klemen, najprej nekaj besed o citiranju. Zelo lepo je, da se drzis
navodil, ki so napisana v pravilih Lugos list. Saj ves, del ki govori o
prevec in premalo in tako naprej.
Druga stvar je pa tvoje vprasanje. Glede na to, da si ze raziskoval kaj je
narobe, bi morda lahko se malo raziskal kako stvari stojijo z moduli in
jedrom. In ce se meni kaj sanja bos moral lepo naredit module. O
prevajanju jedra in modulov je malo morje navodil in nasvetov. In ne
ustrasi se tega dejanja, saj samo prevajanje na danasnji strojni opremi ne
vzame vec veliko casa. Vse priprave in opravila po prevajanju so casovno
verjetno zahtevnejse. :-)
No, zakaj si dobil tak negativen odgovor? Ko bos imel cas in si bos sel
pogledat arhiv te liste, bos videl, da se je tudi o tem ze govorilo.
Verjetno ne enkrat. :-) He, he, morda bos cez kaksno leto tudi sam bolje
razumel Blaza. :-)
Srecno!

lp, Bostjan