[LUGOS] samba

Klemen Humerca klemen at humerca.com
Thu Sep 2 22:35:27 CEST 2004

Blaz. Tvoj predlog sem uresnicil se preden sem poslal vprasanje na listo in
to celo 2x. In glej ga zlomka, tudi sam ugotovil, da kernel nima podpore.
Ampak, kernela nisem sam prevajal temvec sem se mi je avtomaticno zagnal
up2date in se nadgradil. V tretjem zadetku od googla sem prebral, da
uporabis navadni mount (mount -t cifs -o username=johndoe
//192.168.1.69/data /mnt/data), kar pa mi ne deluje. Med zadetki sem tudi
prebral, da naj preverim, ce v /proc/filesystems obstaja smbfs in ne
obstaja. Nikjer pa ne pise kaj potem. Pise tudi za zazenes "modprobe smbfs",
ki mi javi, da mi manjka modul. Ampak ne pise kaj potem!! In ker mi ni
preostalo drugega sem se obrnil na listo, kjer dobim tak negativen odgovor.
Hvala lepa. Ce ti gredo taka vprasanja na zivce nanje ne odgovarjaj. Nismo
vsi taki strokovnjaki ko si ocitno ti, sam sem se zacetnik, ki bi se rad kaj
naucil.

Ce mi je kdo drug pripravljen pomagati bi bil zelo hvalezen. Torej, kernel
nisem sam prevajal in me zanima kje in kako bi lahko dobil modul in kako ga
namestiti.

Hvala.

Klemen Humerca

 klemen at humerca.com