[LUGOS] samba

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Sep 3 08:57:17 CEST 2004

On Thu, 2 Sep 2004, Klemen Humerca wrote:

> //192.168.1.69/data /mnt/data), kar pa mi ne deluje. Med zadetki sem tudi
> prebral, da naj preverim, ce v /proc/filesystems obstaja smbfs in ne
> obstaja. Nikjer pa ne pise kaj potem. Pise tudi za zazenes "modprobe smbfs",
> ki mi javi, da mi manjka modul. Ampak ne pise kaj potem!! In ker mi ni
> preostalo drugega sem se obrnil na listo, kjer dobim tak negativen odgovor.

Ja jasno, dokler ne nalozis modula za smbfs, se v /proc/filesystems ne
pojavi smbfs. Kaj naj ti se recem. Aja kaj potem? A si ze slisal za
diagram poteka? To so tiste zadeve, ki imajo notri tudi polja v obliki
kare in ta polja imajo ponavadi vec izhodov in eden od izhodov v tvojem
primeru bi bil:"Nikoli vec ne posodobljaj kernela, ce ne ves kaj je to!",
drugi pa:"Go to tldp.org".

Stvar je jasna. Pojavil se ti je problem, ki v bistvu to ni, to pa zato
ker si preskocil cel kup branja, preden si pricel s posodobitvijo kernela.
To je isto, kot ce bi te v osnovni soli naucili nekaj malega sestevanja in
odstevanja, naslednji dan bi pa zaceli racunat matrike.

Stvar je v tem, da si si ti izbral napacno pot. V bistvu si si izbral
bliznjico, na koncu te bliznjice so pa vrata kjer moras vpisat password in
ti zdaj zicas folk, da ti pove password. Za taksne ljudi je Microsoft
razvil Windows, predvsem pa support hot-line za Windows ta pa je jasno
placljiv!

Pri Linuxu ne gre tako, da ti oci kupi Mercedesa, ko naredis vozniski
izpit. Tukaj se bos ucil na Wartburgu in basta!

lp,B