[LUGOS] linux cluster

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Oct 22 14:36:15 CEST 2004

Verjetno rabis tudi DNS redundanco.
Virtualserver je najboljsa resitev.

Jaz pa to takole: DNS SOA Minimum nastavim na 60 sekund, backup server
kontrolira glavnega, ko ga ne vidi naredi reload DNS z drugo
konfiguracijo, ki kaze na drug MX. To je lepo delovalo tudi ko se
obe omrezji nista videli. Zadeva je delovala kot pesmica 2 leti,
potem pa sem se upokojil in so za mano prisli novi tici.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 22.Oct 2004 @ 14:28 CET