[LUGOS] linux cluster

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Fri Oct 22 16:40:39 CEST 2004

On Fri, 22 Oct 2004 11:17:35 +0200
Jure.Krasovic at intereuropa-it.si wrote:

> Ja mogoče sem bil malo premalo natančen. V mislih ima dve mašini za poštni
>
> strežnik, ki bi bili load balance in pa če slučajno ena crkne potem bi
> druga prevzela ves promet. Če pa delujeta pa si razdelita delo.

bodi se bolj natancen: kaj tocno od postnega streznika?

za prihajajoco posto resis problem z vec masinami z isto mx prioriteto;

za odhajajoco posto zadostuje round robin dns;

za message store ... je pa precej velka piksna crvov :) najenostavnejsa
resitev je vec malih pcjev, pred njimi perdition (ali vec njih, ki so v
round robinu).

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/