[LUGOS] linux cluster

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Oct 22 11:38:49 CEST 2004

On Friday 22 of October 2004 11:17, Jure.Krasovic at intereuropa-it.si wrote:
> Ja mogoče sem bil malo premalo natančen. V mislih ima dve mašini za poštni
> strežnik, ki bi bili load balance in pa če slučajno ena crkne potem bi
> druga prevzela ves promet. Če pa delujeta pa si razdelita delo.

To lahko resis z DNS round-robin "balancingom", tako bos imel se najmanj
problemov. Nastavis 2 MX recorda z enako prioriteto in problem je resen. Ce
pa rabis se balancing za pop3 oz. imap, potem moras nastavit se 2 A recorda
na ta dva streznika. Clienti se povezujejo na enega ali na drugega, ce pa en
crkne, dobis v najslabsem primeru nekoliko delay-a pri povezavi, vendar nic
groznega.

lp,
Borut.
--