[LUGOS] linux cluster

Jure.Krasovic at intereuropa-it.si Jure.Krasovic at intereuropa-it.si
Fri Oct 22 11:17:35 CEST 2004

Ja mogoče sem bil malo premalo natančen. V mislih ima dve mašini za poštni
strežnik, ki bi bili load balance in pa če slučajno ena crkne potem bi
druga prevzela ves promet. Če pa delujeta pa si razdelita delo.

Hvala in LP

        Jure

Stojan Rancic <stojan at aufbix.org>
22.10.2004 11:15
Please respond to
lugos-list at lugos.si

"Jure.Krasovic at intereuropa-it.si" <lugos-list at lugos.si>
cc

Subject
Re: [LUGOS] linux cluster

Hello Jure,

Friday, October 22, 2004, 10:47:45 AM, you wrote:

> iščem eno rešitev za linux cluster. Malo sem pregledal Linux HA
> /http://www.linux-ha.org) in LVS
> (http://www.linuxvirtualserver.org). Rabil bi predvsem eno varjanto
> med tema dvema.

> Zanima me če ima kdo kaj izkušenj z linux clustrom (open source
> rešitve)?? Uporabni projekti ...

Stvar je precej odvisna od tega, kaj bos na tem clustru pravzaprav
pocel. Poglej si vsaj se OpenMosix (www.openmosix.org) ..

--
Best regards,
 Stojan                            mailto:stojan at aufbix.org