[LUGOS] Promise Fasttrack raid

Anze anze at volja.net
Sun Oct 17 23:18:17 CEST 2004

Zivjo!

Tole sicer ni povezano z originalnim vprasanjem, ampak ker sem se ravno nekaj
dni nazaj ubadal s tem - SiliconImage SATA 3112a kontroler (plata Abit NF7-s)
spozna Debianov netinstaller (CD image - dobrih 100Mb) od prve, samo bootas s
CDja in instaliras sistem. Na RAID1 pa lahko trenutno pozabis - vsaj na
tistega na plati. Naslednjic bom vedel, da bom kupil pravi hardverski RAID,
ne pa neko ceneno BIOS izvedenko... :(

LP!

Anze