[LUGOS] Promise Fasttrack raid

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Fri Oct 15 13:02:05 CEST 2004

On Friday 15 of October 2004 12:50, davor krabše wrote:
> [...]
> pa mi razpozna 2 locena diska (sda, sdb) in netinstall lepo stece. Ko pride
> do GRUBA, ga namesti na master/floppy/sda (vse moznosti sem probal) in
> nikoli ne zboota.
> Po googlanju sem tudi poskusil naredite SW RAID1 in kontroler nastavit na
> RAID1, pa se namestitev spet konča, pri rebootu pa se ustavi in sploh ne
> najde GRUB-a. Ce pa v tej varianti bootnem s floppyja, pa napise GRUB in se
> vse skupaj ustavi.
>
> Ima kdo kaj izkusenj s tem? Predvidevam, da bi mi moral disk driver
> razpoznat en disk, ce je hardware raid kontroler?

en disk, ce driver za kontroler to podpira.
Pri SATA raid kontrolerjih si lahko vesel, ce vidi diske posamezno.
preveri na:
http://linux.yyz.us/sata/sata-status.html
kako dalec je podpora za tvoj kontroler.

jaz sem spravil v pogon sw raid na SiliconImage SATA kontroler tako:
1. vtakneš še en navaden IDE disk v mašino.
2. inštaliraš distribucijo na ta IDE disk
3. prevedeš zadnji 2.6 kernel na tem disku in vključiš vso podporo
    (SATA, SCSI, SCSI disk, SATA pod SCSI, Promise Fasstrak)
4. bootaš novi kernel.
5. ponavljaš točki 3 in 4, dokler kernel ne spozna tvojih diskov ali
   hw raida
6. v primeru sw raida narediš md particije, kopiraš sistem gor in
  inštaliraš grub

če rabiš podrobnejši opis, ti lahko pošljem howto, ki sem ga spisal,
da ne pozabim vsega :)

lp,
Mitja