[LUGOS] Promise Fasttrack raid

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Oct 15 13:33:32 CEST 2004

On Fri, 15 Oct 2004, [UTF-8] davor krabĹĄe wrote:

> Po googlanju sem tudi poskusil naredite SW RAID1 in kontroler nastavit na
> RAID1, pa se namestitev spet konča, pri rebootu pa se ustavi in sploh ne najde
> GRUB-a. Ce pa v tej varianti bootnem s floppyja, pa napise GRUB in se vse
> skupaj ustavi.

O tem se je tukaj govorilo par tednov nazaj. Se enkrat... tvoj kontroler
NI hardware RAID kontroler!

Naredil bos sledece. V BIOSu od kontrolerja bos razbil zadevo na dva
normalna diska in postavil v bootable state enega od njiju. Naj bo to pac
prvi ane. Potem bos instaliral zadevo in sicer tako, da bos med
instalacijo ali pred njo ustvaril md (softversko) RAID1 polje za vsako
particijo posebej. GRUB bos namestil na MBR bootable diska. To je vsa
znanost.

lp,B