Promise Fasttrack raid

davor krabše davork at email.si
Fri Oct 15 12:50:33 CEST 2004

Na PC v katerem je PCI RAID kontroler Promise Fasttrack S150 tx2 neuspesno
poskusam namestit debian sarge. Na kontroler sta prikljucena 2 sata diska.
Problem je v tem, da je to raid kontroler (strip ali mirror), kernel 2.4.27 pa
mi razpozna 2 locena diska (sda, sdb) in netinstall lepo stece. Ko pride do
GRUBA, ga namesti na master/floppy/sda (vse moznosti sem probal) in nikoli ne
zboota.
Po googlanju sem tudi poskusil naredite SW RAID1 in kontroler nastavit na
RAID1, pa se namestitev spet konča, pri rebootu pa se ustavi in sploh ne najde
GRUB-a. Ce pa v tej varianti bootnem s floppyja, pa napise GRUB in se vse
skupaj ustavi.

Ima kdo kaj izkusenj s tem? Predvidevam, da bi mi moral disk driver razpoznat
en disk, ce je hardware raid kontroler?

Hvala,

Davor