[LUGOS] Lokalni in zunanji DNS

Scorpy scorpy at alldesign.net
Sun Oct 10 12:13:22 CEST 2004

/V cem je potem smisel konfiguracije Split DNS? To je pac nasel Google...
/Dobro, ce gre samo za skrivanje internih hostov pred "zunanjimi
/napadalci" potem me ne boli, ce imam samo en DNS, je mogoce se kaksna
/druga fora?

Mogoce bi bilo smiselno le v primeru vecje obremenitve DNS streznika ali
slabega HW.

/Mogoce sem pozabil omeniti... tako znotraj kot zunaj bi uporabil isto
/domeno. Nadalje, recimo, da je 10.0.0.2 mail server
/(mail.mojadomenca.net), za zunanji promet, se mora le-ta resolvati v
/193.a.b.c (ker je to edini IP, ki ga imam in ker bi bil od tam potlej
/port forwarding) , na znotraj pa bi bilo bolje, da se resolva direktno v
/10.0.0.2. Ali se morda motim?

Ni pomembno ce imas tudi za znotraj isto domeno. Drugace pa pravilno
razmisljas glede resolvanja ja...

Lp
Scorpy