[LUGOS] Lokalni in zunanji DNS

Andrej Krevl andrej.krevl at guest.arnes.si
Sun Oct 10 11:53:15 CEST 2004

>Ravno zato ima bind ločene conf datoteke za lokalne in zunanje zapise. Torej
>če boš pravilno nastavil, se sigurno ne bo odzival od zunaj za lokalne
>zapise.

V cem je potem smisel konfiguracije Split DNS? To je pac nasel Google...
Dobro, ce gre samo za skrivanje internih hostov pred "zunanjimi
napadalci" potem me ne boli, ce imam samo en DNS, je mogoce se kaksna
druga fora?

Mogoce sem pozabil omeniti... tako znotraj kot zunaj bi uporabil isto
domeno. Nadalje, recimo, da je 10.0.0.2 mail server
(mail.mojadomenca.net), za zunanji promet, se mora le-ta resolvati v
193.a.b.c (ker je to edini IP, ki ga imam in ker bi bil od tam potlej
port forwarding) , na znotraj pa bi bilo bolje, da se resolva direktno v
10.0.0.2. Ali se morda motim?

lp,
    andrej.