[LUGOS] Hotel management sw?

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Tue Nov 16 17:57:59 CET 2004

Najprej najlepsa hvala vsem!

Glede na to, da trenutno ne obstaja neka opensource resitev smo se s
kolegi odlocili tako zadevo napisati. Pri razvoju bomo sodelovali z
hotelom, ki je potencialno zainteresiran za tako aplikacijo. JK, hvala
za vse predloge in nasvete. Preprican sem, da nam bo prislo prav. V
roku enega tedna zacnemo z backend razvojem, hkrati se bo zacel ze GUI
razvoj, release date beta verzije bo enkrat okoli silvestrovega
(odvisno od aktivnosti sodelujocih in casa, ki ga bomo imeli).
Aplikacija verjetno ne bo zelo hitro v "redni" uporabi, ampak bo prej
preizkusno obdobje kot dopolnilo ali vzporedna trenutnemu nacinu dela.

Glede programiranja sploh ni vprasanj. Res je, da sem trenutno sele
bruc na FRI a imam z programiranjem ze veliko izkusenj. Glede na vecje
stevilo sodelujocih bo razvoj potekal kar hitro (upam:).

Anze: Hvala za nasvete. Za skladiscenje bo verjetno uporabljena ena od
SQL baz (pgSQL,DB2,..), XML pa bo uporabljen po potrebi (odvisno od
zelja koncnih uporabnikov).

Ce ima kdo se kaksen nasvet ali predlog, je le-ta mocno dobrodosel. :)

lp,
Uros