[LUGOS] Hotel management sw?

Anze anze at volja.net
Mon Nov 15 19:47:01 CET 2004

Zivjo!

> BugHotel - komercialno, ni smiselno za d.o.o /s.p. rating. Sicer pa, z
> malo truda si lahko tak paketek napišeš sam. Pa še popolnoma tvoj in
> tebi prilagojen bo.
>
> HOWTO - napiši si svojo aplikacijo za hotel
>
> 0. Če nisi programiral še nikoli, si najprej izberi programski jezik.

No, moj nasvet: ce nisi programiral se nikoli, se uci programiranja za svoje
veselje in ko bos enkrat to znal, poskusi napisati kaksno aplikacijo. Gledano
strogo ekonomsko bos namrec imel 10x vec stroskov s svojim  programom kot pa
ce placas nekoga, ki se na te stvari spozna.
Pa ce se bos ze lotil: XML bi jaz priporocal bolj za izmenjavo, ne pa za
skladiscenje podatkov. Za skladiscenje je SQL se zmeraj boljsa resitev.

Lahko pa priredis kaksen CMS - verjetno je kaksen dovolj mocen za tvoj
problem in hkrati dovolj preprost za navadne uporabnike.

LP!

Anze