[LUGOS] Hotel management sw?

JK joze.klepec at siol.net
Mon Nov 15 19:54:08 CET 2004

Uros Trebec pravi:

>Te zadeve sem ze gledal... bom sprobal, kaj sploh ponujajo in ce je to to.
>
>Sem pac mislil, da kdo pozna se kaksno drugo zadevo. Tnx anyway.
>
>lp,
>uros

BugHotel - komercialno, ni smiselno za d.o.o /s.p. rating. Sicer pa, z
malo truda si lahko tak paketek napišeš sam. Pa še popolnoma tvoj in
tebi prilagojen bo.

HOWTO - napiši si svojo aplikacijo za hotel

0. Če nisi programiral še nikoli, si najprej izberi programski jezik.
Zaradi prenosljivosti priporočam javo, zapis podatkov pa v obliki XML.
Prevajalniki in povezovalniki odpadejo, XML je možno v sili brati kot
navadno besedilo. Variante izberi sam.

1. Za štart, definirat moraš stranke, sobe, po možnosti tudi lokacije če
oddajaš več hišic, davke, prihodke, odhodke in ostalo menažerijo.
2. za tri do štiri ure se boš moral usesti dol z računovodkinjo (lahko
večkrat!) in dobro kasneje predebatirati zadevo še s kom, ki ima več
izkušenj (najbolje pri obojem), če se boš zadeve lotil sam.
3. Za postopke, iskanje formul, preračune in prvi zagon (alpha) boš
porabil vsaj 24 delovnih ur, preden bo za silo steklo prvič (če si
seveda kadarkoli prej programiral).
4. Prvo uporabno (beta) varianto boš imel v treh tednih. Preden bo teklo
ko po maslu, bo minil mesec dni.
5. Zanesljivo utečeno (stable) pa bo vsaj po letu in pol ter oddaji
druge davčne napovedi po uvedbi programa. Medi(t)acije z računovodkinje
bodo v tem času pogosto na robu živčnega zloma za oba, davčna in stranke
pa bodo terjali svoje.
6. Priporočam da do končne uporabe vsaj en mesec vzporedno uporabljaš
oba sistema. To velja tudi za tvoje prejšnje verzije, ki jih shrani na
varno mesto. Pri restavriranju uničenih podatkov znajo biti uporabne
starejše verzije in specialne izpeljanke.
7. Kadarkoli te lahko žužek, želja uporabnikov ali tvoja lastna muha
vrne povsem na začetek - celo na ničelno točko.

Ne glede na morebitna izsiljujoča licenčna določila preizkusnih
programov - imaš pravico prebrati in izvoziti podatke, četudi narejene
na poskusni osnovi, so še vedno tvoja last (ali last stranke) in ne last
avtorja programa.

lp, jk