[LUGOS] ATI Radeon 9200SE

Matija Abram matija.abram at gmail.com
Tue Nov 9 17:03:21 CET 2004


On Mon, 08 Nov 2004 15:21:33 +0000, JK <joze.klepec at siol.net> wrote:
>
>
> Da si zakuril 128Mb grafičnega spomina (deljenega preko AGP) najbrž ni
> tvoja krivda. Zmanjšaj število detajlov (resolucijo) ali zamenjaj vidni
> kot (pozicijo kamere). Lahko tudi poskusiš z zmanjšanjem števila
> svetlobnih virov, , zadnja stvar pa je, da ukineš kakšen nepomemben ali
> manj pomemben detajl (megla, oblaki, trava, morsko dno), ki ga ni v
> vidnem polju ali ni pomemben za kompozicijo (manjši objekt, skrit v
> senci in izza večjega glede na kamero). Sicer uporabljam PovRay
> 
> Download PovRay 3.6.1 - Windows, Linux <http://www.povray.org/download/>
> 
> > http://www.povray.org/
>

Na tem mestu mi sicer ni ravno jasno, kaj bi rad mladi avtor povedal.

Domnevam, da se nanaša na mojo opazko o počasnosti vdelanega ray-trace
renderja v Blenderju. No naj povem, da pri rendanju grafična kartica
ne igra skoraj nobene vloge. Pri izrisovanju, da uporabim klen
slovenski izraz, trpi v prvi vrsti in samo CPU. Količina RAMa pride do
izraza šele pri zelo velikih teksturah. Grafična kartica pride do
izraza med samim modeliranjem v priljubljenem programu. Grafične
kartice tipa recimo Quadro zato niso namenjene izrisovanju ampak
pohitritvi procesov med samim modeliranjem, saj imajo v primerjavi z
znatno cenejšimi GeForce-i odklenjeno možnost pospeševanja izrisa
Wireframeov, etc.

PovRay pri tem nima nobene veze in tudi pri pohitritvi izrisovanja
niti najmanj ne pomaga. Vsak render ki podpira GI je pocasen. Vsak
render ki dela fency slike ima GI. PovRay podpira GI. PovRay je
pocasen! Ravno tako YafRay... Poleg tega je PovRay slabse povezan z
Blenderjem, ce seveda sploh lahko govorimo o kakrsnikoli povezanosti.

Da bi pa zaradi pohitritve detajle zmanjseval?!? No coment. 

> Pod Windows so bile moje težave s PovRayem 3.5 in zahtevno grafiko
> (načrt hiše, nekaj čez pet tisoč detajlov) podobne - priporočam da
> nastaviš v BIOS-u AGP grafični pomnilnik na nekoliko manj, recimo na
> 32Mb (verjetno imaš na kakih 64 ali 128, kar ti skuri preveč sistemskega
> pomnilnika - optimiraj tudi izmenjevalno datoteko). Linux sicer lepo
> živi s 16Mb za AGP brez velikega poseganja v sistem.
> Windows uporablja precej večji del AGP grafičnega pomnilnika kot hitri
> dodatni pomnilnik - kot včasih DOS UMB segmente A000, C000, E000 - v tem
> delno korenini tudi tvoj problem, saj prideš do roba zmogljivosti
> sistema, ko se povsod pričnejo dogajati čudne reči in do izraza pridejo
> hrošči in slabe nastavitve na vseh straneh.
> Glede polja beline: preveri nastavitve kamere in osvetlitve (obstaja
> možnost da kamera takrat gleda direktno v svetlobni vir - zamenjaj
> pozicijo ali dodaj novo resolucijo).
> Za informacijo, glavni link na Blender:
> 
> > http://www.blender.org/
> 
> lp, jk
> 
> 

LP
Matija

-- 
The sun is shining and the grass is green.
Under the three feet of snow, I mean.
                    (Stan Marsh)



More information about the lugos-list mailing list