[LUGOS] ATI Radeon 9200SE

JK joze.klepec at siol.net
Mon Nov 8 16:21:33 CET 2004

Matija Abram pravi:

> [...]
>samo v Windowsih. Crkne tudi ko delam Bevel na  objektih z malo vec
>ploskvami.
>Z UVmappingom pa se nisem imel problemov. Vsaj za enkrat, razen, da
>vcasih noce sprejet slik, ki imajo resolucijo vecjo od špriblizno
>500x500. V tem primeru prikaze sliko kot... khm.. polje beline:)
>
>LP
>Matija
>
>PS: ce se komu da in je seveda to sploh opazu, lahko gre popravljat
>source od Blenderja 2.34, da mu bo rendanje z Ray-tracingom delalo
>hitreje. Bojda da je napaka samo v eni spremenlivki. Poglejte na forum

Da si zakuril 128Mb grafičnega spomina (deljenega preko AGP) najbrž ni
tvoja krivda. Zmanjšaj število detajlov (resolucijo) ali zamenjaj vidni
kot (pozicijo kamere). Lahko tudi poskusiš z zmanjšanjem števila
svetlobnih virov, , zadnja stvar pa je, da ukineš kakšen nepomemben ali
manj pomemben detajl (megla, oblaki, trava, morsko dno), ki ga ni v
vidnem polju ali ni pomemben za kompozicijo (manjši objekt, skrit v
senci in izza večjega glede na kamero). Sicer uporabljam PovRay

Download PovRay 3.6.1 - Windows, Linux <http://www.povray.org/download/>

> http://www.povray.org/

Pod Windows so bile moje težave s PovRayem 3.5 in zahtevno grafiko
(načrt hiše, nekaj čez pet tisoč detajlov) podobne - priporočam da
nastaviš v BIOS-u AGP grafični pomnilnik na nekoliko manj, recimo na
32Mb (verjetno imaš na kakih 64 ali 128, kar ti skuri preveč sistemskega
pomnilnika - optimiraj tudi izmenjevalno datoteko). Linux sicer lepo
živi s 16Mb za AGP brez velikega poseganja v sistem.
Windows uporablja precej večji del AGP grafičnega pomnilnika kot hitri
dodatni pomnilnik - kot včasih DOS UMB segmente A000, C000, E000 - v tem
delno korenini tudi tvoj problem, saj prideš do roba zmogljivosti
sistema, ko se povsod pričnejo dogajati čudne reči in do izraza pridejo
hrošči in slabe nastavitve na vseh straneh.
Glede polja beline: preveri nastavitve kamere in osvetlitve (obstaja
možnost da kamera takrat gleda direktno v svetlobni vir - zamenjaj
pozicijo ali dodaj novo resolucijo).
Za informacijo, glavni link na Blender:

> http://www.blender.org/

lp, jk