[LUGOS] ATI Radeon 9200SE

polz polz at aufbix.org
Tue Nov 9 19:39:13 CET 2004

On Monday 08 November 2004 11:47, Matija Abram wrote:
> Blender pocepne pri parentanju objektov na Bone.
Hmm .. zanimivo.
Ce naredim Armature in 1 Cube, potem pa dam, da je poljuben Bone
parent Cube-a, meni deluje.
> Z armature se sesuje
> samo v Windowsih. Crkne tudi ko delam Bevel na  objektih z malo vec
> ploskvami.

Imas kak primer, ki bi ga lahko se jaz preizkusil ?

Kar se tice sesuvanja pri UV mappingu - meni je dovolj velik model uspelo
izdelati z MakeHuman. Ko pocepne, ne pocepne Blender, ampak cel sistem, in to
tako, da masina neha odgovarjat tudi na pinge.