[LUGOS] ATI Radeon 9200SE
Matija Abram
matija.abram at gmail.com
Mon Nov 8 11:47:18 CET 2004
Blender pocepne pri parentanju objektov na Bone. Z armature se sesuje
samo v Windowsih. Crkne tudi ko delam Bevel na objektih z malo vec
ploskvami.
Z UVmappingom pa se nisem imel problemov. Vsaj za enkrat, razen, da
vcasih noce sprejet slik, ki imajo resolucijo vecjo od špriblizno
500x500. V tem primeru prikaze sliko kot... khm.. polje beline:)
LP
Matija
PS: ce se komu da in je seveda to sploh opazu, lahko gre popravljat
source od Blenderja 2.34, da mu bo rendanje z Ray-tracingom delalo
hitreje. Bojda da je napaka samo v eni spremenlivki. Poglejte na forum
na www.blener.org, Meni trenutno stran ne dela, tko da ne morem dat
linka.
On Fri, 5 Nov 2004 10:33:52 +0100, polz <polz at aufbix.org> wrote:
>
> > Blender in ATI radiON (vstavi poljubno stevilko) no go. Kolkor sem
> > imel jaz izkusnje, to ni posrecena kombinacija. Niti v Windowsih. No
> > tam ponavadi umre samo Blender.
> Samo iz firbca - kaj si moral pocet, da je blender pocepnil ?
> Meni namrec crkne le, ce se grem UV mapping na kakem vecjem modelu, sicer
> dela normalno.
>
--
The sun is shining and the grass is green.
Under the three feet of snow, I mean.
(Stan Marsh)
More information about the lugos-list
mailing list