[LUGOS] ATI Radeon 9200SE

Matija Abram matija.abram at gmail.com
Mon Nov 8 11:47:18 CET 2004

Blender pocepne pri parentanju objektov na Bone. Z armature se sesuje
samo v Windowsih. Crkne tudi ko delam Bevel na  objektih z malo vec
ploskvami.
Z UVmappingom pa se nisem imel problemov. Vsaj za enkrat, razen, da
vcasih noce sprejet slik, ki imajo resolucijo vecjo od špriblizno
500x500. V tem primeru prikaze sliko kot... khm.. polje beline:)

LP
Matija

PS: ce se komu da in je seveda to sploh opazu, lahko gre popravljat
source od Blenderja 2.34, da mu bo rendanje z Ray-tracingom delalo
hitreje. Bojda da je napaka samo v eni spremenlivki. Poglejte na forum
na www.blener.org, Meni trenutno stran ne dela, tko da ne morem dat
linka.

--
The sun is shining and the grass is green.
Under the three feet of snow, I mean.