DHCP in dve omrezji

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed May 5 12:37:12 CEST 2004

Zdravo.

Zanima me, kako bi z dhcpd-jem in dvema mreznima karticama dosegel
naslednje:

                       ______
 -------eth0----------|SWITCH|
|LINUX|               |      |
 -------eth1----------|      |
                      |      |
                      |      |
LocalBox1-------------|      |
                      |      |
LocalBox2-------------|      |
                      |      |
RoadWarrior1----------|      |
                      |      |
RoadWarrior2----------|      |
                      |      |
                      |______|

MAC naslove LocalBox racunalnikov poznam in za njiju bi rad naredil
rezervacije v DHCP strezniku. Torej zelel bi imeti dve razlicni
omrezji na istem fizicnem omrezju. Torej sedaj bi rad, da LocalBox
racunalnika dobita IP naslova iz enega omrezja (recimo
192.168.0.0/24), RoadWarrior pa iz drugega omrezja (192.168.1.0/24) -
njunih MAC naslovov seveda ne poznam.

Kako bi torej v tem primeru izgledal dhcpd.conf? Iskal sem kaksen
pameten manual pa nic nasel... A se to sploh da narediti na nacin, ki
sem ga opisal?

Kako vi to resujete?

Hvala.

--