[LUGOS] Ali tecejo aplikaicje za Mac OS X tudi pod Linux-om

Marko Samastur markos at gmail.com
Wed May 5 13:41:48 CEST 2004

Zdravo,

On Wed, 5 May 2004 12:29:27 +0200, Gregor Gorjanc
<gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si> wrote:

> Ali ima kdo kaksne izkusnje z aplikacijami, ki so narejene
> za Mac OS X pod Linux-om. Seveda bi morala biti zadeva biti
> prevedena za Linux.

Ja.

> Gre za en program KelidaGraph za risanje grafov. Ponujajo
> win in mac os X verzijo, pa me zanima ce bi bili pripravljeni
> narediti tudi Linux verzijo (sem pac sanjac). Ali so s tem
> obicajno problemi ?

Ja, obicajno so, kadar ne gre za programe z Unix/Linux tradicijo.
Razlog je predvsem, ne pa izkljucno, v okenskem okolju, ki pac ni X11.

Obstajajo sicer razvojna orodja (Qt), ki omogocajo enostavno
prenosljivost, ne vem pa ali je bil tvoj program zgrajen z njihovo
pomocjo.

Lp,

Marko