[LUGOS] DHCP in dve omrezji

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed May 5 12:47:21 CEST 2004

On Wednesday 05 of May 2004 12:37, Nejc Skoberne wrote:
> Zdravo.
>
> Zanima me, kako bi z dhcpd-jem in dvema mreznima karticama dosegel
> naslednje:
>
>                        ______
>  -------eth0----------|SWITCH|
>
> |LINUX|               |      |
>
>  -------eth1----------|      |

[snip]

> MAC naslove LocalBox racunalnikov poznam in za njiju bi rad naredil
> rezervacije v DHCP strezniku. Torej zelel bi imeti dve razlicni
> omrezji na istem fizicnem omrezju. Torej sedaj bi rad, da LocalBox
> racunalnika dobita IP naslova iz enega omrezja (recimo
> 192.168.0.0/24), RoadWarrior pa iz drugega omrezja (192.168.1.0/24) -
> njunih MAC naslovov seveda ne poznam.
>
> Kako bi torej v tem primeru izgledal dhcpd.conf? Iskal sem kaksen
> pameten manual pa nic nasel... A se to sploh da narediti na nacin, ki
> sem ga opisal?

Zakaj pa bi imel dve mrezni na switch?

Lej, vzames eno mrezno, ji dodelis IP-je:

ip addr add 192.168.0.1/24 dev eth0
ip addr add 192.168.1.1/24 dev eth0

v dhcpd.conf vpises samo dinamicni range, za LocalBox-e vpises per-host
nastavitve, tako nekako:

dhcp-range=192.168.1.2,192.168.1.100,12h
dhcp-host=00:0e:a6:b4:cd:9f,192.168.0.5,infinite

Tole je z moje domace mreze in ni ISC dhcpd, zato moras ustrezno priredit za
dhcpd.conf.

Verjetno lahko namesto glede na MAC adrese dodeljujes glede na client name, ki
ga dobis skupaj z DHCP requestom, ampak tega nisem se nikoli pocel (je pa
gotovo manj pacanja, ko menjas mrezne)

> Kako vi to resujete?

Predvsem ne kompliciramo, ce ni potrebno :-)

lp,
Borut
--
Zakaj ravno mene?