[LUGOS] Irski predlog sprejet

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Wed May 19 09:46:09 CEST 2004

> Ja, kmalu smo dobili po buci od EU. Nisem pa pri nas nikjer opazil, da bi
kdo
> kaj vidnega o tem rekel - vsaj jaz nisem zasledil. Mogoce je bilo kje, a
jaz pac
> ne spremljam vseh casopisov in porocil na TV. Ali je bilo kje kaj na to
temo jasno
> povedano - razen na tej listi in podobnih, seveda.

Seveda je bilo ... vceraj na drugi strani Dela je pisal, da se bo Logar zal
moral verjetno vzdrzati, ceprav je v srcu preprican da ne dela prav. Da bi
moral biti bolj odlocen, a si revcek ne upa ... seveda se ni vzdrzal,
glasoval je za !!! ... Jaz sem se vedno preprican da ga je rezsvetlila visja
sila ...

Kar se tice razlage situacije ... pa tudi jaz nisem zasledil nicesar ...
mogoce to ni nakljucje ...

Iztok

p.s.. zanimiva knjiga za tiste, ki jih zanima potek demokracije v takih
konglomeratih kot so ZDA in kamor vejetno leze tudi Evropa :
 Dusan Rutar: Noam Chomsky: o anarhizmu & demokraciji
http://www.knjiga.org/mall/detajl.asp?KnjigaID=2330

Zanimivo se mi zdi, da tako malo ljudi pozna Chomskega, ceprav bi naj bil
med stirimi najbolj citiranimi avtorji vseh casov : Bibilja, Shakespeare,
Freud in Chomsky ... ti stirje naj bi bili najbolj citiriani v zgodovini
clovestva. ...