[LUGOS] Irski predlog sprejet

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Wed May 19 09:29:16 CEST 2004

> Najbolj poucna je bila vcerajsnja izjava Logarja, ki je izsla v Delu. Tam je
> trdil da se bomo vzdrzali. Tu gre za o??itno metanje peska v oci, mogoce bi
> temu morali bolj odkrito recti lazi. Verjetno je imel v noci pred
> glasovanjem kake sanje, ki so ga razsvetlile. Pokazal se mu je Jezus in mu
> povedal da naj glasuje za. Ker v danasnjem Delu verjetno ne bo imel nobenega
> pametnega argumenta (lahko pricakujemo le floskule) zakaj je spremenil svoje
> mnenje, sem vse bolj prepri??an v to da ga je obiskal Jezus ali pa je mogoce
> dozivel hindujsko razsvetljenje :

Sam spremljam zadevo od strani in moram reci, da sem razocaran nad sprejetjem.
Ja, kmalu smo dobili po buci od EU. Nisem pa pri nas nikjer opazil, da bi kdo
kaj vidnega o tem rekel - vsaj jaz nisem zasledil. Mogoce je bilo kje, a jaz pac
ne spremljam vseh casopisov in porocil na TV. Ali je bilo kje kaj na to temo jasno
povedano - razen na tej listi in podobnih, seveda. Menim, da bi javnost morala
to dodobra spoznati, ce ze ne zaradi nekaj norih lugosovcev in podobnih pa zaradi
stvari, ki bodo se prisle. Mogoce ne bi bilo slabo, ce bi to spravili na TV v
porocila, ce ze ni bilo. Jaz sem pripravljen pisati na TV hise, ce mi kdo pove,
ali zadeva ze kje ni bila razkrita.

lp, Gregor