[LUGOS] Irski predlog sprejet

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Wed May 19 09:11:34 CEST 2004

V tor, 18.05.2004 ob 22:43 je Andraz Tori napisal(a):

> Upam, da je bila Slovenija vsaj med tistimi zadržanimi. No, smo pa vsaj
> izvedeli, da imamo razsvetljeno, a glede tega nemočno ministrstvo za
> informacijsko družbo.

Mislim da je tu nekdo zelo naiven ... Lahko se je delati finega in razlagati
da si v bistvu za, kot smo se zelo dobro naucili ob tem primeru. Ce pa bi
odlocali oni (MID) , pa bi se ze odlocili drugace. Le da jih nihce ne
poslusa. Kot da ne sedijo v isti vladi. Treba je dajati videz odprtosti ...

Kako to da imata dve ministrstvi, katerih ministra sta iz iste stranke tako
diametralno nasprotno mnenje o tako kljucnih zadevah ? Pa kaj mislijo da smo
mi neumni ... to je le prazno nabiranje volilnih tock ...

Najbolj poucna je bila vcerajsnja izjava Logarja, ki je izsla v Delu. Tam je
trdil da se bomo vzdrzali. Tu gre za očitno metanje peska v oci, mogoce bi
temu morali bolj odkrito recti lazi. Verjetno je imel v noci pred
glasovanjem kake sanje, ki so ga razsvetlile. Pokazal se mu je Jezus in mu
povedal da naj glasuje za. Ker v danasnjem Delu verjetno ne bo imel nobenega
pametnega argumenta (lahko pricakujemo le floskule) zakaj je spremenil svoje
mnenje, sem vse bolj prepričan v to da ga je obiskal Jezus ali pa je mogoce
dozivel hindujsko razsvetljenje :

Only when Shiva is united with Shakti does he have the power to create -
Saundaryalahari ...

Ima kdo kako drugo idejo ?

Ta evropska demokracija me vse bolj bega. Ko smo se bili v samostojni
Sloveniji smo imeli nekaksno odprto debato. Ceprav smo se vcasih tudi
odlocili za tuje interese, smo na koncu vedeli kdo se je odlocil za to.
Sedaj pa postane vse bolj zamegljeno. V Sloveniji nasi predstavniki trdijo
da nas imajo radi in da razumejo da nasi strokovni argumenti (predvsem pa
argumenti zdravega razuma) drzijo. Da bi se zato najraje odlocili za to da
bi glasovali za nase mnenje ...

Nato drugi dan zves, da jih je cez noc nekaj presvetlilo. Najprej nekaj dni
nabirajo politicne tocke, nato pa zadevo lepo pod preprogo. Kdo pa bo bral
kaj so res naredili, razen nekaj odtrganih Lugosovcev.

Iztok

p.s. Je to sedaj dokoncno ... na strani FFII pise, da je sedaj treba
lobirati parlament ....