[LUGOS] Stalisce MID o predlogu Direktive o patentibilnosti racunalnisko izvedenih izumov

Spela Kraner predsednik at lugos.si
Thu May 13 14:05:54 CEST 2004

Dober dan!

Govora je izkljucno o patentiranju.
Zadeva je namrec taksna, da avtorske pravice (copyright) dovolj zascitijo
razvijalce programja in zato menim, da patentiranje ni potrebno.

Predstvaljajte si samo, kaj bi se zgodilo, da se glasbeniki odlocijo
patentirat note, akorde. Glasba ni nic drugega kot matematicen zapis, ki
se z instrumentom interpretira.

Kaj bi delal Mozart, ce bi Haydn patentiral pozamezne dele svojih
glasbenih dosezkov?

Problem patentiranja je v tem, da se lahko zasciti ze sama ideja.
Kako siroko je ta ideja lahko zastavljena pa si poglejte:

< http://swpat.ffii.org/patents/samples/ep769170/index.en.html >

--
Lep pozdrav!

Spela