[LUGOS] Stalisce MID o predlogu Direktive o patentibilnosti r acunalnisko izvedenih izumov

Marko Samastur markos at gmail.com
Thu May 13 17:17:15 CEST 2004

Zdravo,

On Thu, 13 May 2004 13:42:10 +0200, KarloDrago Novak
<karlodrago.novak at gov.si> wrote:

> ne bi bilo slabo razmisliti, da bi bili pa le ideje, algoritmi, protokoli
> avtorsko zaščiteni, implementacija pa patentno. če imajo lahko glazbeniki za

Nepotrebno, ker je copyright dovolj, da je noben ne sme prekopirat in
zanj že sedaj ni potrebno zaprosit. Kopiranje je dovoljeno le v
primerih, ko avtor implementacije to izrecno dovoli.

> več kot pet not avtorsko zaščito še sedemdeset let po tem, ko so škripnili,
> čemu tega ne bi imeli tudi mi tehniki. čemu se teh zaščit tako bojimo, saj
> smo dovolj iznajdljivi, inovativni in kreativni.

Uhm, kar imajo zaščiteno je točno isto kot mi, copyright. In vprašanje
zame ni zakaj ne bi tega imeli še mi, ampak zakaj imajo oni tako
nedopustno dolgo zaščito.

> jaz imam algoritem že kakih dvajset let, pa ga ne dam, ker pač ne bi imel
> nič od njega. praksa pa me je izučila kako nekateri na račun tujih pleč lepo
> živijo.

A se to da na tem dopisnem seznamu sploh drugače komentirat kot egoizem?

Lp,

Marko