[LUGOS] Stalisce MID o predlogu Direktive o patentibilnosti r acunalnisko izvedenih izumov

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Thu May 13 13:42:10 CEST 2004

ne bi bilo slabo razmisliti, da bi bili pa le ideje, algoritmi, protokoli
avtorsko zaščiteni, implementacija pa patentno. če imajo lahko glazbeniki za
več kot pet not avtorsko zaščito še sedemdeset let po tem, ko so škripnili,
čemu tega ne bi imeli tudi mi tehniki. čemu se teh zaščit tako bojimo, saj
smo dovolj iznajdljivi, inovativni in kreativni.

jaz imam algoritem že kakih dvajset let, pa ga ne dam, ker pač ne bi imel
nič od njega. praksa pa me je izučila kako nekateri na račun tujih pleč lepo
živijo.

še nekaj točk takega postopka oz. faz razvoja:

	1. navdušenje
	2. razočaranje
	3. panika
	4. iskanje krivca
	5. kaznovanje nedolžnih
	6. odlikovanje tistih, kateri sploh niso sodelovali

   lp drago