[LUGOS] Zaskrbljen volilec v zaskrbljen zaradi evropske demokracije in softverskih patentov

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 13 10:33:29 CEST 2004

hmm a zna kdo to prevesti v slovenščino, časi srednješolske nemščine so
že (pre)dolgo mimo.

Drugače pa... ne vem katera informacija je novejša, ampak nemčija je na
zadnjem sestanku Corerep 5. maja dvignila vse svoje zadržke in
napovedala, da se bo na svetu ministrov glasovanja vzdržala (in ne
glasovala proti).

Kljub zadnjem PR sporočilu ministrstva za informacijsko družbo, pa še ni
jasno kaj bodo na svetu naredili slovenski predstavniki.

Ali bodo glasovali proti ali se bodo pa vzdržali. PR sporočilo je v tem
oziru relativno jasno (podpora dotedanjemu nemškemu predlogu) in, če
glasujejo za sprejetje brez nadalnjega usklajevanja bo to precej zoprno
za njih (z medijskega stališča), ker ne morejo doma govoriti, da se
zavzemajo za to, da se programske patente bolj natančno opredeli, v EU
pa glasovat za to, da se jih ne.

Lep pozdrav
Andraž Tori