[LUGOS] Zaskrbljen volilec v zaskrbljen zaradi evropske demokracije in softverskih patentov

Vanja Cvelbar cvelbar at tasc.infm.it
Thu May 13 10:15:12 CEST 2004

Pozdravljeni,

mogoce je ta vest tudi zanimiva http://www.heise.de/newsticker/meldung/47314

Nemska vlada je prevzela stalisce proti patentom na software. Ob tej
podpori je mozno, da se tudi slovenski politiki tako usmerijo.

LP
Vanja

--
Mr. Vanja Cvelbar

System Manager
Laboratorio Nazionale TASC-INFM                     .-.
Area Science Park - Basovizza                       /v\
Edificio MM, S.S. 14 Km 163,5                      // \\
I-34012 Trieste (Italy)                           /(   )\
Phone:  +39 040 3756456                            ^^-^^
Fax:    +39 040 226767                         Penguins Rule