[LUGOS] Zaskrbljen volilec v zaskrbljen zaradi evropske demokracije in softverskih patentov

Gregor Pirnaver gregor.pirnaver at email.si
Sun May 9 19:10:32 CEST 2004

Hvala lepa za pojasnila.

On nedelja 9. maja 2004 12:39, Miroslav Kranjc wrote:

> Zadeva je se vedno A-item. (beri: na sestanku ministrov
> se o njej ne razpravlja vec, ker se smatra, da je
> usklajena).

Prosim uskladite se z Ministrstvom za gospodarstvo in na
Svetu EU izrazite nasprotovanje predlogu komisije, tako da
se lahko ta predlog vrne nazaj v obravnavo na COREPER.

Bojim se, da se bo ta točka pomedla pod preprogo, zato
predlagam tudi vodstvu LUGOS-a, da na Vlado RS naslovi
poziv, da naj tega predloga v Svetu EU ne podpre.
Pridobiti pa naj skuša tudi čim več podjetij, organizacij
in posameznikov, ki se bodo temu pozivu pridružili. Lahko
bi organizirali tudi novinarsko konferenco, kjer bi
problematiko predstavili tako, da bi bila zanimiva tudi za
širšo javnost. Mislim, da bi bilo potrebno izpostaviti
predvsem dve točki:
1. da je predlog škodljiv za mala in srednja podjetja, ki so
glavni generatorji razvoja in delovnih mest
2. da je predlog v velikem nasprotju z odločitvijo
Evropskega parlamenta, to je edino vejo oblasti v EU, katere
predstavniki se volijo neposredno

Verjamem, da obstajajo možnosti za uspeh, če nam uspe vse
skupaj pripeljati do faze dejanskega odločanja, saj se v
Svetu EU odloča s soglasjem oz. kvalificirano
večino:
http://en.wikipedia.org/wiki/Qualified_Majority_Voting

lp
--