[LUGOS] multicast

Rok Potocnik r at rula.net
Thu May 13 00:51:03 CEST 2004

> spodobi se tudi, da doda¹ vsaj privzeto pot za multicast promet:
> route add -net 224.0.0.0 netmask 240.0.0.0 dev <tvoj_mrezni_vmesnik>
> in èe vpra¹anje ni preveè predrzno: kaj pa bi rad poèel, da rabi¹ to?

done that, manjka mi se neki kar bi routal pakete med obema mreznima kartama.
rabim pa za to da bi gledal sioltv na lokalni mrezi, ker sm prefancy da bi
windoze mrezni dodelil ip iz subneta 10.x.x.x/16  pa dodelil direkt dostop do
adsl modema prek switcha, ampak bi rad obdrzal 192.168.x.x/24 ter prek dhcpja
dodeljeval ip z istega segmenta tudi aminotovem stbju. potem bi pa forwardal
multicaste iz enega na drugi subnet...

lp, jst